Jump to content

Svart skärm


Joe Dirt
 Share

Recommended Posts

Nu är det något som har hänt här, jag kan inte starta min dator ordentligt. Varje gång jag startar datorn I normalt läge så kan jag vara inne i windows i typ 30-60 sekunder sedan blir det totalt svart skärm och ingenting mer händer. Datorn fungerar helt okej I safe mode... Har ominstallerat alla drivrutiner och kollat så inget skit har hamnat I datorn och allt är primus... Hände efter jag höll inne knappen på datorn för att snabbt stänga av datorn.

Tack I förhand för hjälpen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
När jag hade ett sånt problem så ominstallerade jag om mitt grafikkort. :whistling:

Are you blind? Skrev att jag redan har provat med att ominstallera alla drivrutiner :confused:

Update: Problemet verkar ha försvunnit av sig själv(?)... Rapporterar igen om problemet kommer tillbaka!

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Are you blind? Skrev att jag redan har provat med att ominstallera alla drivrutiner :whistling:

Update: Problemet verkar ha försvunnit av sig själv(?)... Rapporterar igen om problemet kommer tillbaka!

Eftersom ditt problem är löst tänkte fråga även en sak. När skärmen blir svart lyser den där knappen på skärmen fortfarande fast den är svart? Om du vet vad jag menar. Såfall dra ut sladden till datorn för skärmen och koppla in den igen för jag har fått så nån gång om skärmsläckaren kommer fram så brukar jag koppla ur sladden från datorn till skärmen sen sätta tillbaks den igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

för jag har fått så nån gång om skärmsläckaren kommer fram så brukar jag koppla ur sladden från datorn till skärmen sen sätta tillbaks den igen.

Om skärmsläckaren kommer fram så behöver du inte dra ur sladden till skärmen. Det räcker att röra lite på musen så kommer bilden tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om skärmsläckaren kommer fram så behöver du inte dra ur sladden till skärmen. Det räcker att röra lite på musen så kommer bilden tillbaka.

Det jag egentligen menade var när skärmsläckaren kommer fram och är framme för länge ibland så hjälper det inte att röra på musen eller trycka på nån tangent utan måste dra ut sladden och koppla in igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...