Jump to content

Windows update fail


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Varför vill han inte uppdatera dessa filer? Fast varje gång jag loggar in på datorn så får jag att det finns nya uppdateringar att hämta. Men lik förbannat varje jäkla gång jag ska installera dem så får jag att det misslyckades med filerna och är tvungen att starta om datorn igen. Och jag har försökt minst 6 gånger eller mer sen jag gav upp. Men här är två skärmdumpar orkade inte öppna PS så får bli paint.

Och här är listan med de två lyckades och resten failed.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför vill han inte uppdatera dessa filer? Fast varje gång jag loggar in på datorn så får jag att det finns nya uppdateringar att hämta. Men lik förbannat varje jäkla gång jag ska installera dem så får jag att det misslyckades med filerna och är tvungen att starta om datorn igen. Och jag har försökt minst 6 gånger eller mer sen jag gav upp. Men här är två skärmdumpar orkade inte öppna PS så får bli paint.

Och här är listan med de två lyckades och resten failed.

Din Dator kanske är släkt med min. Kusiner måne? :D

Min gör alltså liknande grejer. Sjukt störigt. Får göra om d tills det funkar.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din Dator kanske är släkt med min. Kusiner måne? :D

Min gör alltså liknande grejer. Sjukt störigt. Får göra om d tills det funkar.

Haha.

Men jag orkar fan inte sitta trycka minst 6-12 gånger och starta om datorn hälften av alla gångerna. Ibland lyckas en eller tre filer uppdateras resten går inte. Ska se nu om SP3 vill installera eller om den säger att det saknas en del uppdateringar -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
windopws uppdate suger alltså balle, den fungerar ju aldrig!!!½ bara å ominstallera windowsss1

sry för stavniongen då!!

Behövdes inte lyckades få 3-5 uppdateringar installerade så kunde jag installera SP3 och alla uppdateringar till.

Tänkte fråga en sak hur är uppdaterings programmet till Win7?

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Hade likande problem med 7an nu. Det var några uppdateringar som inte installerades. Så kopierade indomationen och sökte på google och laddade ner från Windows download center. Då gick uppdateringarna att installera. Och försvinner från listan i windows update. Kanske samma sak fungerar för dig? Om du inte redan löst det.

Vet inte om den funkar på XP men kan kolla. Det läste sig behövde bara installera några uppdateringar så jag kunde installera SP3 igen på datorn så nu har jag inge mer uppdateringar för tillfället. Men tack för tipset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...