Jump to content

Bilden fryser


Halo
 Share

Recommended Posts

Yo!

Så fort jag kollar på någonting i via play, svenskafans, och ibland youtube i helskärm så fryser bilden och jag hör bara ljudet. När jag klickar ner till liten bild så fungerar det och bilden fryser aldrig här. Har uppdaterat på explorer och mozilla men har fortfarande problemet.

Finns det något annat man behöver uppdatera eller vet någon vad det kan vara för problem?

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får själv så kanske 1 gång per program. Bara minimer och maximera så funkar det igen. Har du bra dator? Det har inte jag.

Yo!

Så fort jag kollar på någonting i via play, svenskafans, och ibland youtube i helskärm så fryser bilden och jag hör bara ljudet. När jag klickar ner till liten bild så fungerar det och bilden fryser aldrig här. Har uppdaterat på explorer och mozilla men har fortfarande problemet.

Finns det något annat man behöver uppdatera eller vet någon vad det kan vara för problem?

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får själv så kanske 1 gång per program. Bara minimer och maximera så funkar det igen. Har du bra dator? Det har inte jag.

Det äre precis så jag får, minimerar sen fungerar det en stund. Tycker inte det borde ha med saken att göra men kopierar direkt från xfire:

Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5200+ (2 CPUs), ~2.7GHz

Memory: 2046MB RAM

Hard Drive: 820 GB Total

Video Card: NVIDIA GeForce 9500 GT

Monitor: AOC 2218, 22" Wide, HDMI, 2MS

Sound Card: Högtalare (Realtek High Definition Audio)

Speakers/Headphones: Gamecom

Keyboard: Microsoft Reclusa

Mouse: Logitech G5

Mouse Surface: Qpad

Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (6002.vistasp2_gdr.090803-2339)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...