Jump to content

Datorköp


Merkky
 Share

Recommended Posts

Efter förrgårdagens ras så är jag less, och hatar allt med teknologi. Har dock insett att min PackardBell har gjort sitt, och jag orkar inte börja laga skiten.

Lösning blir en helt ny dator, av annat märke! Vill helst att den ska komma från någon affär som finns här i Örnsköldsvik, bara för att man ska kunna gå in i affären och skjuta med ett gevär i taket när sakerna inte fungerar. Dock är jag duktig på prickskytte också, så om ni kan visa att samma dator är billigare på någon internetsida så kan jag överväga det.

Jag har spanat hemskt mycket efter Sony Vaio (klicka), tror att den kan täcka mina allmänna behov som är allmänt filmtittande, HD-filmer och vanliga. Några få spel kommer in i bilden, men det är mestadels äldre GTA-spel och liknande, spelar sällan på dator nuförtiden. I stora hela så krävs det inte så mycket för att göra mig lycklig, men den ska orka med när jag vill och därför är det bättre att köpa lite dyrare med mer prestanda som räcker ett tag.

Så nu mina kära vänner, lägg in förslag och hjälp mig! Om nån har erfarenheter med Vaio så får ni gärna komma med dom.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste säga som ny frälst Mac älskare: köp en Mac.

Dyrt, ja, men vilken dator det är.

Har länge suktat en Mac, men börsen dammar lite av arbetslösheten, så jag plöjer på med en PC. Har typ max sju-åtta tusen att spendera!

Sen får min käre vän Stewie får förklara skräcken med nya saker:

http://www.youtube.com/watch?v=av1JPq0Qmy4

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...