Jump to content

Problem med windows live (PC)


Carle007
 Share

Recommended Posts

När jag försöker komma in på multiplayer från mobilen står det att jag måste va Connected till windows live. Jag har ingen aning hur man fixar detta men det verkar som att jag redan är inne på windows live för det kommer upp "Username" has signed in när jag startar GTA IV :) :) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Tryck på "Home" och se ifall det står "Connect to live" om det gör det så tryck på det, sen kommer spelet uppdatera, vänta tills det är klart, sen kan du spela!

Om han har en pirat version av IV så kommer han inte kunna connecta till Live utan endast offline om han nu lyckas connecta till online med en piratversion så kommer han få upp en ruta som står invalid cd key.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om han har en pirat version av IV så kommer han inte kunna connecta till Live utan endast offline om han nu lyckas connecta till online med en piratversion så kommer han få upp en ruta som står invalid cd key.

Varför tar du alltid för givet att alla som har GTA IV har en piratkopia av spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...