Jump to content

Race


Vincere
 Share

Recommended Posts

Jag lyckades klara det med en av maffians Sentinel-bilar. Taktiken var att ligga bakom de andra i första kurvan där de kraschade med en lastbil, då var det bara att smita förbi, sen lyckades jag behålla ledningen resten av loppet.

Nämnas bör att det var ungefär det 15:e försöket, men övning ger färdighet. :bigsmile:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Posted on May 31 2002,05:51

Oj, det blev en lång natt ser jag. :bigsmile:

Själv sitter jag fortfarande med den där förbannade porrtidningsinsamlingen. Har kommit fram till slutet av banan en gång, men när jag med våldsam kraft brakade in i den stulna vanen för att mosa tjuven voltade jag med bilen, som givetvis måste användas för att köra tillbaka tidningarna till affären. Gissa om jag svor... :mad:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försökte göra porrtidnings uppdraget men det var ju nästan löjligt svår  :crazy:  Jag tror dock inte att man behöver jobba för Diablos.

Just nu jobbar jag för Salvatore, lite roligare uppdrag där  :D

Jag skulle köra hans dotter till någon fest, men sen kom snuten o skulle göra en "drug bust" lmfao va skoj :laugh:  :bigsmile:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 months later...
Nej, behöver ju inte göra alla sidouppdrag, men jag hade tänkt klara alla uppdrag i spelet så att jag får valuta för pengarna.

Tycker att glassbilsuppdraget för diablos var jävligt kul.

Är ni inte ganska väldigt mycket utanför ämnet nu??

Träning ger färdighet, skaffa bara en tillräckligt snabb bil,

fast nu har du ju redan klarat det, så denna topicen borde stängas ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...