Jump to content

Kan inte göra ett LIVE account


zinac199
 Share

Recommended Posts

Tjoo!

Jag skulle testa att göra ett Xbox360 LIVE account för min bror sa att man fick 1 månad gratis LIVE och då så klickade jag på mitten knappen (x) och jag går längst till höger där det står "Marketplace" och jag går till "Redeem Code" och tar "Join xbox LIVE" och jag gör allting rätt när man ska göra ett xbox live account men när man ska ta "Accept" eller "Decline" på xbox live terms and contitions så tar jag "Accept" men då står det typ..

"The Windows Live adress you enterd is invaild try another one from a different "Domain" vad menar dom med det?

Jag har tästat att skriva in alla mina email account men inget av dom verkar funka..

Snälla.. HJÄLP! :)

~zinac~

Redigerad av zinac199
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu bara gissar jag här men "domain" är ju ändelserna på epostadresserna, till exempel "@msn.com", "@hotmail.com", "@live.se" och liknande. Är dina epostadresser något av dessa borde det ju inte vara nåt problem, men de kanske inte tycker om typ "@gmail.com" och liknande.

Nu vet jag ju inte om jag har rätt men det är min spontana gissning. Jag har ingen 360 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu bara gissar jag här men "domain" är ju ändelserna på epostadresserna, till exempel "@msn.com", "@hotmail.com", "@live.se" och liknande. Är dina epostadresser något av dessa borde det ju inte vara nåt problem, men de kanske inte tycker om typ "@gmail.com" och liknande.

Nu vet jag ju inte om jag har rätt men det är min spontana gissning. Jag har ingen 360 ;)

Men jag har tagit hotmail.com och live.se på alla mina adresser och det funkar ändå inte :)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...