Jump to content

NY SAN ANDREAS STORIES TRAILER!


opazo
 Share

Recommended Posts

Shaba allihopa!

fyfan joinade det här forumet ages ago! kommer ihåg när GTASajten.com var den ända svenska sidan som kom med det senaste nytt om GTA. :)

Iallafall ska försöka hålla mig updaterad här mera än att hänga på PlanetGTA.com, GTAForums.com eller RockstarBase.com. :D

Allafall jag gjorde den här GTA covern för San Andreas Stories. Bilderna är såklart gamla men jag gjorde själva ramen och logot själv.

logocopy_1133257_0.png

SAScovertagcopy_1133257_1.png

och för att livla upp det mera har jag gjort en TRAILER!

http://www.youtube.com/watch?v=Y_DnYG175_I

kommentera den gärna och ranka den! :D

Iallafall så här vill jag att storyn ska vara.

Spelet utspelar sig i Los Santos, San Andreas år 1987. Gangsta Rap har nyss börjat ta över gatorna i USA, med hit låtar som Dopeman, Boyz-N-The Hood och A Bitch Iz A Bitch.

Man spelar som Brian Johnson den förlorade brodern från San Andreas.

Brian Johnson kan inte stå ut längre med den korrupterade poliserna i USA. Dag och natt ser han hur hans folk blir behandlade och han vill göra något åt detta!

Han försöker bli medlem i hans bröders Sweet och Carls gäng GROVE STREET FAMILIES men hans bröder neckar honom. Dem vill inte att han ska göra samma misstag som dem.

Men detta kommer inte stoppa Brian. Brian ska bli så våldsam och fruktsam att alla i San Andreas kommer veta hans namn.

Följ med berättlsen när Brian försöker visa upp sig för bröderna och få respekten han förkännar!

nå va tycks? kommentera!

Redigerad av opazo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...