Jump to content

Att göra i Stockholm denna helg


Tweak
 Share

Recommended Posts

Jag och tre kompisar ska upp till Stockholm fredag - måndag. Fredag tänkte vi gå på stan och ut på kvällen, likaså lördag + Muse på kvällen, men söndagen och måndagen, då vi åker hem runt 16, är relativt oplanerade. Vi är öppna för det mesta, tänkte kanske chilla och spela biljard och dricka öl på nåt söderhak på söndagkvällen men annars sugna på att ta vara på dagarna på något sätt.

Såå... förslag? Händer något speciellt i helgen förresten?

någon som vet något om det här förresten? är det bra? http://www.pastan.nu/klubb/konstig-klubb-1.973328

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söndag: Bajen-AIK på Råsunda 12.30 (om ni överhuvudtaget är sportintresserade förstås), Eftersom matchen är så pass tidigt så har ni god tid över för annat under resten av dagen med.

Måste man köpa i förväg? Om inte så är det spikat - tack som fan! :)

CCC som spelar på Klubb Konstig var hur bra som helst, detta går framåt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste man köpa i förväg? Om inte så är det spikat - tack som fan! :)

CCC som spelar på Klubb Konstig var hur bra som helst, detta går framåt!

Det ska nog inte vara någon fara, beror på vart ni tänkt vara. Sittplats kommer ni nog kunna köpa vid luckorna utanför västra innan match, är inte helt säker då det är bajen som har hemmamatch och jag har inte full koll där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad ska du göra resten av tiden då? ;D

Jadu... På torsdagen gör jag nog inget speciellt. Jag tror det blir heldag i centrum på fredagen. Ska möjligtvis möta upp med några polare från Göteborg (som också ska på Muse) nån gång under fredagen eller lördagen, men bortsett från det har jag inte planerat något. Får väl se vad som händer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är aldrig i Stockholm, men just denna helg ska jag också vara det. :)

Inte Muse för min del, men mys (åker upp med flickvännen), trots att jag verkligen skulle vilja se dem.

Fan vad roligt, hojta om du ser mig! :D

Passa på att shoppa en massor när du väl är här!

Ta dig till T-centralen eller Östermalmstorg (röda linjen), sen har du massvis med bra affärer inom ~500-1000 meter.

Som du ser i första posten ska vi göra just det hela fredag och lördag, men tack ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Kidnappar tråden!

Ska till hufvudstaden nästa vecka på arbetsintervju. Bussen jag bokade är framme 2½h innan mötet, så jag har två timmar att använda till nåt spännande. Har ni nåt att rekommendera? Annars blir det väl att titta runt i affärer.

på den tiden är nog det bästa att glida runt i affärer faktiskt, kanske lite svårt att binda upp sig till något så att du inte behöver stressa till intervjun sen heller :teehee:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...