Jump to content

Nu får vi hjälpas åt. =)


Vice.
 Share

Recommended Posts

Okej, jag vet att en hel del är sugna på att ta en del onlinetrofeer och jag tänkte att vi kunde hjälpas åt. Många av trofeerna kan vi fixa snabbt om vi hjälper varandra.

De som skall tas är:

Teamplayer

You killed 5 opposing team members.

Join The Midnight Club

You won a multiplayer race without damaging your vehicle too much.

Fly The Co-op

You completed "Deal Breaker", "Hangman's NOOSE" and "Bomb da Base II" in time.

DIFFICULTY: *****

This is easily one of the hardest trophies in the game to achieve. It will take considerable effort and skill and to accomplish this task. The times you have to beat the games under are as follows:

Hangman's Noose: 2:32

Deal Breaker: 7:05

Bomb Da Base II: 5:34

Taking It For The Team

You were on the winning team in all multiplayer team games.

Top Of The Food Chain

You successfully killed 20 players with a pistol in a deathmatch.

Top The Midnight Club

You won 20 different multiplayer standard races.

Auf Wiedersehen Petrovic

You won in all variations of multiplayer games.

Let Sleeping Rockstars Lie

You killed a Rockstar in multiplayer.

DIFFICULTY: *

This trophy is very easy. You don't have to kill a Rockstar staff member. You just have to kill somebody who has killed a Rockstar staff member. Or kill somebody who has killed somebody who killed a Rockstar staff member. Or kill somebody who has killed somebody who has hilled somebody who has killed a Rockstar staff member...O.K. you get the point. A lot of people get this trophy on the first kill they ever get in multiplayer.

------------------------

tanken är inte att vi skall tävla eller kämpa mot varandra. Vi snackar här om vem som behöver vad och sedan låter vi personen ta det sedan går vi till nästa. Tex: Jag behöver Teamplayer

You killed 5 opposing team members. Vi går online och ni låter mig skjuta er 5 ggr. Sedan tar vi nästa om det finns fler som behöver den osv.

Är ni med? Skriv upp här så bestämmer vi tid och vad som skall göras. Jag kan alla kvällar i veckan. kan börja idag! =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fly The Coop är egentligen den enda du verkligen kommer behöva hjälp med, resten kan du klara på egen hand trots att det kommer ta tid. Petrovic är fruktansvärt tidskrävande, jag har spelat mååånga timmar för att bara ta den och fortfarande är jag bara ungefär halvvägs.

Teamplayer är löjligt enkel, du kan ta den själv när som helst. Top of the Food Chain däremot är det bra att få hjälp med.

Jag ställer gärna upp om du ser mig online spelandes, men några tider kan jag inte binda upp mig till.

Har du headset? :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fly The Coop är egentligen den enda du verkligen kommer behöva hjälp med, resten kan du klara på egen hand trots att det kommer ta tid. Petrovic är fruktansvärt tidskrävande, jag har spelat mååånga timmar för att bara ta den och fortfarande är jag bara ungefär halvvägs.

Teamplayer är löjligt enkel, du kan ta den själv när som helst. Top of the Food Chain däremot är det bra att få hjälp med.

Jag ställer gärna upp om du ser mig online spelandes, men några tider kan jag inte binda upp mig till.

Har du headset? :cry:

Fly The Coop är lätt fixat om vi samarbetar. Har headset. =) Synd att du inte kan bestämma tid. Får hålla koll efter dig. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...