Jump to content

lite spekulationer om cj´s farsa


 Share

Recommended Posts

tjo tänkte på en sak idag då jag satt och lira end of the line uppdraget , när SA hade nykomme ut fick jag höra av nån kompis att man kan krascha bron ovanför grove street för att cjs farsa hade kört ner där , sen tänkte jag att tenpenny kanske är hans farsa ? han är ju faktiskt ganska lik honom och skulle ge en cool story om de var så :( vad tror ni ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intressant teori, men man fick aldrig några som helst tecken på att det skulle vara så när man spelade spelet. Dessutom skulle väl CJ känna igen sin egen farsa? Nu minns jag inte om farsan nånsin fanns i hushållet under hans uppväxt men mamman gjorde ju åtminstone det. Och vilka motiv skulle Tenpenny ha för att bete sig så svinigt mot CJ och Sweet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Tenpenny kanske inte visste att han var CJs pappa.. Det hade varit en väldigt kul story om vi fick reda på det i en uppföljare till SA :wub:

Jo, Har alltid drömt om en uppföjare där vi säger Maffian slår ihop sig med Vietnameserna och sedan slutligen något random gäng som i början '' Mördar någon vi kan säga Ceasar, och att sedan måste cj ut igen och fightas igen ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...