Jump to content

GTA SA <33


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

kommer inte på något direkt dåligt... Allt är bra med SA tycker jag.. RIKTIGT nice lir faktist, alla roliga freeroaming fordon som finns och alla möjligheter, desert eagle, och allt kul att utforska ute i naturen etc... Mästerverk måste jag säga.. SA är kung bland gta spelen idag, om man frågar mig dvs.. Även med IV ute!

Redigerad av Grauers
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

jag tycker det är bra gjort för att vara lite gammalt... tycker man dock borde kunna göra mer grejjor... spela dator/träffa och få nya flickvänner... och sånt dära... för övrigt älskar jag det.. känns skönt att spela ett spel som inte har värsta grymma grafiken.... nya spel är så överdrivna.... gillar också att huvudpersonen är en rappare vid namnet young malay som jag tycker mycket om, händerna borde ändå fixas!!!!

Redigerad av skoric60
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Ok, jag bryr mig inte speciellt så mycket.

Snälla, sluta att skriva. Tack. :mf_doof:

Nu tycker jag du är onödigt dryg, faktiskt. Grabben frågar bara ifall han kommer tycka SA är roligt och tråd-description är väldigt relevant för hans fråga. Tråden är ju senast skriven i just år 2010 så det finns inte mycket att gnälla om. Och med bara en månads medlemskap i bagaget är det inte så jättesmidigt av dig att peka finger åt nya som bumpar semigamla trådar.

Kezlu: Jadå, SA är skitroligt efter ett tag. Jag måste påpeka att början (dvs hela Los Santos-delen) är fruktansvärt långtråkig och spelet kommer igång på allvar först när du genom storyn kommer till landsbygden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu tycker jag du är onödigt dryg, faktiskt. Grabben frågar bara ifall han kommer tycka SA är roligt och tråd-description är väldigt relevant för hans fråga. Tråden är ju senast skriven i just år 2010 så det finns inte mycket att gnälla om. Och med bara en månads medlemskap i bagaget är det inte så jättesmidigt av dig att peka finger åt nya som bumpar semigamla trådar.

Kezlu: Jadå, SA är skitroligt efter ett tag. Jag måste påpeka att början (dvs hela Los Santos-delen) är fruktansvärt långtråkig och spelet kommer igång på allvar först när du genom storyn kommer till landsbygden.

vad bra !

Och är dom andra städerna låsta eller kan man vara där från början?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...