Jump to content

Det gamla MSN-kontot?


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Hejsan! :)

När jag var 9 år (2005) så hjälpte min kusin mig att skaffa min första msn, något år senare så gjorde jag ett helt nytt konto själv, varför vet jag inte. Jag glömde mitt gamla konto och började bara att använda det nya (det jag använder idag), men nu har jag börjat tänka mer och mer på det där eftersom det fanns kontakter på min gamla som jag vill ha tillbaka, är det möjligt att logga in på min gamla msn? Jag har tyvärr glömt lösenordet också... -_-

Men om det inte går att logga in på min gamla msn igen, finns det något ställe där jag kan hitta kontakterna igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan! :)

När jag var 9 år (2005) så hjälpte min kusin mig att skaffa min första msn, något år senare så gjorde jag ett helt nytt konto själv, varför vet jag inte. Jag glömde mitt gamla konto och började bara att använda det nya (det jag använder idag), men nu har jag börjat tänka mer och mer på det där eftersom det fanns kontakter på min gamla som jag vill ha tillbaka, är det möjligt att logga in på min gamla msn? Jag har tyvärr glömt lösenordet också... -_-

Men om det inte går att logga in på min gamla msn igen, finns det något ställe där jag kan hitta kontakterna igen?

Kan du inte logga in med hjälp av återställ lösenord, lär du inte få tillbaka kontot..

Och, det är nog risk att dem kontakterna är borta med kontot, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du inte logga in med hjälp av återställ lösenord, lär du inte få tillbaka kontot..

Och, det är nog risk att dem kontakterna är borta med kontot, tyvärr.

Okej, men det verkar inte gå att få tillbaka lösenordet eftersom det inte var ett Windows Live Messenger-konto, det jag använde då hette bara Windows Messenger tror jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går visst att använda gamla msn adresser... Mitt msn konto är runt 8 år gammalt och det fungerar skitfint

Jo, men jag har inte varit inloggad på min gamla på 2 år, är det inte så att kontot raderas efter några månader eller nåt?

Så här ser det ut när jag ska återställa lösenordet:

Det ser inte ut som att kontot finns kvar, eller? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men jag har inte varit inloggad på min gamla på 2 år, är det inte så att kontot raderas efter några månader eller nåt?

Så här ser det ut när jag ska återställa lösenordet:

Det ser inte ut som att kontot finns kvar, eller? -_-

Det kan vara så att dom har tagit bort kontot... Annars får du väll skriva ett email till dom

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...