Jump to content

Agent


armin
 Share

Recommended Posts

Det heter Agent ja, och det är en Ps3 exklusiv titel. Men det är möjligt att det bara är en timed exclusive...

Det kommer att kännas som ett GTA-spel men lite mer baserat på agent-stilen och spionage. En hel del prylar som hör där till också. Dessutom så kommer staden/städerna inte vara likadana som i GTA verkar det som. Sa en som jobbar på spelet till mig iaf.

...but in a variety of locations (not so city-based)

Jag undrar om han då menar att det är linjära uppdrag, och alltså inte freeroam. Men det känns inte så. Jag tror att han menar mer som så att det är en värld liknande den i San Andreas, eller kanske Just Cause. En värld med flera olika delar, så som en stad (eller flera?), öken kanske? Berg? Vatten? Skog?

Well så.. Ja. Det är möjlligt att det bara är en tidsbegränsat exklusiv titel. Men jag tror nog att jag hinner köpa en Ps3 innan, om det kommer till 360... Och som jag skrev ovan. Det är inte ett GTA-spel men det kommer ha lite samma känsla.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...