Jump to content

Telefonkiosk uppdragen


Vice.
 Share

Recommended Posts

Har gjort 60% av spelet nu och jag har för mig att spelet slutat runt 60%.

Det skumma är att jag ännu inte fått telefonuppdragen. Hade för mig att man fick ett samtal, sedan åkte man runt till diverse telefonkosker.

Men ingen har ringt!?

Är det så att man själv skall ta sig till första telefonkiosken? Vart är den i så fall.

Tack på förhand//Vice

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns inga storyuppdrad du får från telefonkiosker. Det finns en telefonkiosk i Alderney, nära vapenbutiken. Där kan du få jobb att assasinera olika personer. Det är nog den du menar.

SnapMap

Ah nej jag menade inte story uppdrag, jag menade bara uppdrag från kioskerna. Så det är bara att sticka dit för att få dem?

Hur är det med Assassin's Greed uppdragen? Hur/när får man dem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah nej jag menade inte story uppdrag, jag menade bara uppdrag från kioskerna. Så det är bara att sticka dit för att få dem?

Hur är det med Assassin's Greed uppdragen? Hur/när får man dem?

Det är Assassins Greed-uppdragen jag pekade ut på snapmappen. Dem ska du få någon gång några uppdrag efter att du kommit in i Alderney har jag för mig. Vet inte riktigt när.

Jo.

You can start these after the "Truck Hustle" mission, when Phil tells you that you have some extra opportunities there. You get them at the one location in Alderney, in front of a pay phone. As you get the missions, you can pick up an armor vest and some weapon behind the crates behind the fence left of the pay phone. It is marked on the map as a cross hair. The guy you talk to gets added to your phone as "Fixer".
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är Assassins Greed-uppdragen jag pekade ut på snapmappen. Dem ska du få någon gång några uppdrag efter att du kommit in i Alderney har jag för mig. Vet inte riktigt när.

Jo.

Tack så jätte mycket VickeX. <3

Faen, vet inte om det bara är jag men när jag tänker på dig, så tänker jag alltid på den som vet mest om Gta IV här på gtasajten. Gtasajtens egna Gta IV guru! =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så jätte mycket VickeX. <3

Faen, vet inte om det bara är jag men när jag tänker på dig, så tänker jag alltid på den som vet mest om Gta IV här på gtasajten. Gtasajtens egna Gta IV guru! =D

Tack, det värmer! Jag älskar verkligen GTA IV (till skillnad från en hel del andra, verkar det som) och även alla andra spel i serien såklart. Jag älskar också att kunna vara till hjälp så, jag kan bara säga varsågod. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...