Jump to content

TLAD slutet


swat
 Share

Recommended Posts

Vad tyckte ni om slutet? alltid tyckt att det var konstigt att man inte gjorde

jailbreak

i gta IV med nico när man fick se

fängelset

helt perfekt gjort med riktigt fin interior.

skönt iaf att bli av med

billy

och bara åka hem med sitt gäng bakom sig och känna på sig att nu är det slut.

slutlåten var nice också. IM A COOWWBOOOYY

Redigerad av swat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tyckte ni om slutet? alltid tyckt att det var konstigt att man inte gjorde

jailbreak

i gta IV med nico när man fick se

fängelset helt perfekt gjort med riktigt fin interior.

skönt iaf att

bli av med horan billy och bara åka hem med sitt gäng bakom sig

och känna på sig att nu är det slut.

Använd spoilertags, bara utifall att. :w000t:

Jag tycker att slutet verkligen var bra. Sista uppdraget var lite kort och lätt, men det var ändå väldigt bra. En stark känsla när de

bränner ner klubbhuset

Musiken och allting. Sedan var ju creditsen också helt otroligt epic. Hade rysningar hela tiden (Precis som när credits rullade i IV).

Kändes bra att få ta kol på

Billy, men samtidigt fel. Kändes som om Brian

var den största skurken.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...
  • 1 month later...
Klarade spelet idag, så att jag kan börja på TBoGT med gott samvete.

TLAD var en besvikelse enligt mig, mest för att jag inte gillade karaktärerna. Det var dock kul att bryta sig in i fängelset!

Jasså? Ok. TLAD har enligt många en bättre story än TBoGT, med tanke på hela grejen med gänget osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

Ni som spelar på Ps3/PC kan ju svara i de existerande trådarna, som denna.

Tobbe säger:

Vilket tyckte du var roligast TLAD eller Gay Tony?

Vicke säger:

Gillade storyn i TLAD lite mer. Var mer kopplingar till IV, och var lite mörkare och djupare... Men Gay Tony var också roligt.. Skönt att få se en annan (lite iaf) sida av Liberty City... Visst fortfarande en ledsam historia och kriminalitet och så, men ändå, nattklubbar, party, bling och glädje

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nyss klarat ut TLAD på 2 dagar hittills så har det varit jävligt bra spel sen speciell känsla får man av att åka med sina MC killar och lyssna på Run to the hills. Slutet som VickeX sa så var det lite starkt lite känslo mäktigt.

När man såg scenen inne i klubb huset så kunde man inte fatta först att dem skulle elda ner huset. Sen när dem alla går ut så ser man hur det brinner och alla drar en stor suck och bara kollar.

Så man fick ju nästan en tår av det. Nu blir det att klara TBoGT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nyss klarat ut TLAD på 2 dagar hittills så har det varit jävligt bra spel sen speciell känsla får man av att åka med sina MC killar och lyssna på Run to the hills. Slutet som VickeX sa så var det lite starkt lite känslo mäktigt.

När man såg scenen inne i klubb huset så kunde man inte fatta först att dem skulle elda ner huset. Sen när dem alla går ut så ser man hur det brinner och alla drar en stor suck och bara kollar.

Så man fick ju nästan en tår av det. Nu blir det att klara TBoGT

Har du en länk till just den scenen? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

klarade precis oxå TLAD. vet inte vad jag tycker. det va kul, älska de nya vapnen, fordonen, men de va ändå inte tillräckligt liksom.

sen så gilla jag storyn o så, men gillar samtidigt inte hela biker saken, not my cup of tea so to speak.

men i överlag så är de absolut en grym expansion, men jag tror inte jag kommer kunna njuta av det förrens ja spelat slut mig på TBoGT som jag ska sätta tänderna i väldigt snart, har längtat efter att få spela det sen fredags nu! haha (inte spelat så mkt,mest igårkväll o idag) och ja ville inte börja på det förrens TLAD va avklarat! tror jag skiter i sidouppdraget här för stunden för ja vill verkligen starta TBoGT sen! :lol:

PEACE

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...