Jump to content

The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena (PC, XBox 360, PS3)


Crusader
 Share

Recommended Posts

(PC, XBox 360, PS3)

Spelet är både en Next Gen remake av The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay samt uppföljare.

Från början var ju spelet bara tänkt att vara en remake med lite extra banor men nu har de fått så pass mycket extra tid på sig att de har lyckas göra spelet så långt att det bode räknas som remake och uppföljare.

Trailer 1

Trailer 2

Butcher Bay Gameplay

Melee Gameplay

Gunplay Gameplay

Intro

Släpps till våren.

Edit: Bold-Tags... :(

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FAN va coolt, har hört om detta spel. Men inte sett något, Gillar Riddick serien otroligt mycket. Har sett alla 3 filmer och känner för att spela spelet (gammla). Måste fan skaffa detta alltså..

MEN funderar på en sak. Jag som INTE kört det första spelet, kan jag då köra Remaken utan att förlora något måntro? :(:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Excuse me men spelet kommer till ps3 oxå!, wuts up with the titel :P

:D Fick inte plats. :(

FAN va coolt, har hört om detta spel. Men inte sett något, Gillar Riddick serien otroligt mycket. Har sett alla 3 filmer och känner för att spela spelet (gammla). Måste fan skaffa detta alltså..

MEN funderar på en sak. Jag som INTE kört det första spelet, kan jag då köra Remaken utan att förlora något måntro? :(:P

Hela orginalspelet är remade så du behöver inte spela det först. :)

Dark Athena-delen skulle igentligen bara varit extrabanor menpga mycket tid över så har det blivit ett extra spel istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...
Hur lång tid tar det att klara av campaignen? 5 timmar eller 20 timmar?

Någon som vet?

Hur lång tid tar det att klara av campaignen? 5 timmar eller 20 timmar?

Någon som vet?

Skulle gissa ca 7 timmar totalt om du är bra. Och då bara Story, inte massor av hunt för extra saker.

Skulle gissa ca 7 timmar totalt om du är bra. Och då bara Story, inte massor av hunt för extra saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...