SilentViper Skrivet 4 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2010 När man försöker fixa en key så får man "Game Key Processing Your key request cannot be completed at this time. It has been placed on hold in an effort to minimize key farming. It will be released automatically when we have reviewed your request. If you feel this is in error, please contact" -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2010 När man försöker fixa en key så får man "Game Key Processing Your key request cannot be completed at this time. It has been placed on hold in an effort to minimize key farming. It will be released automatically when we have reviewed your request. If you feel this is in error, please contact" -.- Ja? Det betyder inte att du inte kommer få en key, men betyder inte heller att du kommer få en. Vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2010 Ja? Det betyder inte att du inte kommer få en key, men betyder inte heller att du kommer få en. Vad är problemet? Kanske har nåt med APB betan när det inte gick att signa så har dem väl blockat mig eller nåt så jag inte får nån beta nyckel måste väl va nåt med det eftersom jag inte får en beta key. Kan man få tag i beta keys på andra sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2010 Kanske har nåt med APB betan när det inte gick att signa så har dem väl blockat mig eller nåt så jag inte får nån beta nyckel måste väl va nåt med det eftersom jag inte får en beta key. Kan man få tag i beta keys på andra sidor? Alla som inte är subscribers får upp det där meddelandet, inklusive jag. Och vad jag vet finns det inga andra hemsidor förutom deras egna hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2010 Alla som inte är subscribers får upp det där meddelandet, inklusive jag. Och vad jag vet finns det inga andra hemsidor förutom deras egna hemsida. Err.. Jag fick beta-key direkt. Har spelat typ två timmar nu. Världen är sjukt lik Carbonstaden, med lite bättre grafik. Men det kan ju vara så att dem lägger den banan tillfälligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2010 Err.. Jag fick beta-key direkt. Har spelat typ två timmar nu. Världen är sjukt lik Carbonstaden, med lite bättre grafik. Men det kan ju vara så att dem lägger den banan tillfälligt. Åfan, kanske är så att de plockar ut slumpmässigt då. Världen lär inte ändras speciellt mycket tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 (redigerad) Blir nog att köpa spelet sen. Jävligt kul Redigerad 6 juni, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts