Jump to content

HJÄLP!


RAsta
 Share

Recommended Posts

TJA

jag har ett problem med installationen av GTA IV. jag köpte spelet idag men då jag ska installera det så kan jag installera rockstar games social club. men sen då jag ska installera GTA IV så kommer jag bara lite innan halva installationen och då kommer det upp en ruta där det står .bla. Error: felaktig funktion. men sen då jag provade att installera spelet igen så kommer rutan upp inte fören i mitten på Disc 2 :/

jag har gått tillbaka till affären och frågat och dom gav mig bara en ny skiva. men det blev samma problem igen ^_^ jag vill jätte gärna att det ska fungera föra jag köpte det ju trotsallt för 499kr :/

jag har provat att ladda ner spelet förut med det funkade inte så jag tog bort det (om det kanske har med det att göra )

tack o hej :lol:

och en sak till :) texten från början är typ på japanska eller något liknande spårk :lol: ska det vara så eller? för sedan på installationen så kan man välja språk.

Redigerad av RAsta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får du inte upp en ruta där det står "Sätt in Disc 2"? Efter det så ska du få upp en ruta där du kan markera skivan manuellt...

det kommer upp en ruta där det står dyt till disc 2. och då finns det en ruta där det står Browse. och då trycker jag på den och väljer cd 2 men det funkar ändå inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig var det också japanska/kinesiska som kom upp när man petade i skivan.

Men förutom det, har du kollat så du har tillräckligt med ledigt utrymme på din hdd? Det kan ju vara så enkelt att datorn påbörjar installation men du får upp ett error medelande pga det inte finns tillräckligt med plats. Jag kan vara ute och cykla nu..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig var det också japanska/kinesiska som kom upp när man petade i skivan.

Men förutom det, har du kollat så du har tillräckligt med ledigt utrymme på din hdd? Det kan ju vara så enkelt att datorn påbörjar installation men du får upp ett error medelande pga det inte finns tillräckligt med plats. Jag kan vara ute och cykla nu..

Var "Japanska" För mig ochså, Ena rutan var tillochmed tom B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...