Crusader Skrivet 20 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Free Flow Mode Walkthrough video Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Poison Ivy Trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 E3 Joker PS3 trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 You have a thing for trailers my friend Tror fortfarande på det här spelet! Absolute buy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 (redigerad) - Det var inget - Redigerad 29 maj, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 E3 Joker PS3 trailer Trodde att det bara skulle vara ett skin, men det verkar ju vara ett helt nytt äventyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 30 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Trodde att det bara skulle vara ett skin, men det verkar ju vara ett helt nytt äventyr. Så jag uppfattat det så kommer det vara ett nytt Challenge Mode. Alltså lite svårare specialbanor skapade för The Joker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Demot släppt till Ps3, pc & 360 Tankade till Ps3 och wow! Fett kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Ja, det där var verkligen kul. Ett klart köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 Har spelat igenom demot två gånger nu och jag gillar det starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 Själv kan jag inte ladda ner demot ännu! Eftersom Xbox Live bara tillåter dom som har Xbox Live Guld att ladda ner det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 Demot va SKITSKOJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 Riktigt kul demo! Synd bara att man inte kan få det lite blodigare. Men då kanske serietidningskänslan skulle försvinna? Nu hoppas jag bara på att det är kul att lira free-roam också så köper jag det nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 Riktigt kul demo! Synd bara att man inte kan få det lite blodigare. Men då kanske serietidningskänslan skulle försvinna? Nu hoppas jag bara på att det är kul att lira free-roam också så köper jag det nog Var har du fått för dig att alla spel som släpps har free roam? Detta är ju ett linjärt spel som drivs av storyn.. Eller menar du Challenge mode kanske? Det är inte free roam men verkar asnajs i vilket fall som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Var har du fått för dig att alla spel som släpps har free roam? Detta är ju ett linjärt spel som drivs av storyn.. Eller menar du Challenge mode kanske? Det är inte free roam men verkar asnajs i vilket fall som helst Explore every inch of ARKHAM ASYLUM™ and roam freely on the infamous island, presented for the first time ever in its gritty and realistic entirety. http://www.batmanarkhamasylum.com/key_features Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 http://www.batmanarkhamasylum.com/key_features Ursäkta mig då. Free roam it is then! Verkar dock inte särkilt kul. Nästan alla man stöter på är ju fiender och det måste ju ha någon påverkan till själva storyn. Challenge mode verkar roligare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Ursäkta mig då. Free roam it is then! Verkar dock inte särkilt kul. Nästan alla man stöter på är ju fiender och det måste ju ha någon påverkan till själva storyn. Challenge mode verkar roligare då. Man kommer ha en egen Batcave på ön, plus att man kommer fastna i diverse fällor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Nu finns Collector's Edition att förboka och inte bara i USA utan även här i Europa! Spelet kommer få en Collector's Edition som kommer innehålla: * A 14 inch Batarang in the style of the game (stand included) * A Wayne Tech collector's box * A 50 Page color character journal * A Bonus DVD including interviews with Kevin Conroy, Mark Hamill and others. Här är en bild samt beskrivningar av innehållet: http://media.teamxbox.com/games/ss/2105/full-res/1239304350.jpg Nu finns Collector's Edition att beställa på Spelbutiken. Men det är också det ända stället i Sverige och tyvärr har det inget förbokningserbjudande. Är ni intreserade av vanliga versionen så har Webbhallen och Game.se ett förbokningserbjudande med en special bepansrad Batman dräkt som tål mer. Glöm inte att exlusivt med PS3 versionen av spelet så ingår även en spelbar Joker på Challange Maps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Nu finns Collector's Edition att beställa på Spelbutiken. Men det är också det ända stället i Sverige och tyvärr har det inget förbokningserbjudande. Är ni intreserade av vanliga versionen så har Webbhallen och Game.se ett förbokningserbjudande med en special bepansrad Batman dräkt som tål mer. Glöm inte att exlusivt med PS3 versionen av spelet så ingår även en spelbar Joker på Challange Maps! Joker banorna hänger alltså med när man köper PS3 versionen? Det är inte DLC som man laddar ner från PSS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Jo, man laddar ned honom. Men gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts