slobbann Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Tjenare. Jag skulle vilja cisa er ett nytt spel som kommer komma kanske 2009. Det heter "Hand Of Law" ( HOL ) En server jag lirar på på SAMP. MainAdmins på den servern är med och gör detta spel. Det kommer vara grym grafik och allt www.handoflaw.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Uhm, visa sidan när den är klar istället, så tror inte folk att du är retarded Redigerad 1 december, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Tjenare. Jag skulle vilja cisa er ett nytt spel som kommer komma kanske 2009. Det heter "Hand Of Law" ( HOL ) En server jag lirar på på SAMP. MainAdmins på den servern är med och gör detta spel. Det kommer vara grym grafik och allt www.handoflaw.com Ett spel eller en server på samp?? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slobbann Skrivet 1 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Det är ett nytt spel Men sidan håller på att fixas om nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 JAAAHAAAAA... verkar inte alls vara en hit. Tjuv-och-polis kändes som en tråkig idé även för ett brädspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Det är ett nytt spel Men sidan håller på att fixas om nu Sorry förstår inte. Du skriver " En server jag lirar på på SAMP " vad menar du exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Sorry förstår inte. Du skriver " En server jag lirar på på SAMP " vad menar du exakt? Tjenare. Jag skulle vilja visa er ett nytt spel som kanske kommer 2009, det heter Hand Of Law. Huvudadministratörerna på en SAMP server som jag brukar spela på, är med och gör det här spelet. Jag är lite retard på grammatik och allt! www.handoflaw.com Bättre? Redigerad 1 december, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slobbann Skrivet 4 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Bättre? okey. Jag lirar på ArgonathRPG. Om det säger nått Kanske nån mer som lirar där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts