Jump to content

SA:MP funkar inte


 Share

Recommended Posts

Hej. Som rubriken lyder så funkar inte samp. När jag ska gå in på nån server så kommer det upp en ruta med Runtime error! This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the applications`s support team for more information. Det har funkat innan, men plötsligt så bara började det med rutan. Jag trodde först det var på grund av att jag hade moddat för mycket, så jag ominstallerade spelet. men det funkar ändå inte. Vore snällt om nån hjälpte mig för samp är ju så kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Pröva att: högerklicka på ikonen>Egenskaper>kompatibilitet>Kör detta program i kompatibilitetsläge för: Windows 98/me.

Och: högerklicka på ikonen>Kör som Administratör.

OBS! Detta funkar för er som kör Vista, och det ska fixa en del problem med programmet, funkade iaf. för mig:)

Redigerad av mathias_93
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Hej

Mitt c-lås på backlukan funkar inte, det har vart så sen jag köpte den, det går heller inte låsa bilen med nyckeln inte en enda dör går att låsa. men det funkar att låsa med c-låset du låser sig båda fram dörarna. vad ska man göra?

Jag har köpt att neon jag ska ha ine i bilen. men jag vet inte hur man koplar in det

kan någon beskriva bra hur man gör?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

Mitt c-lås på backlukan funkar inte, det har vart så sen jag köpte den, det går heller inte låsa bilen med nyckeln inte en enda dör går att låsa. men det funkar att låsa med c-låset du låser sig båda fram dörarna. vad ska man göra?

Jag har köpt att neon jag ska ha ine i bilen. men jag vet inte hur man koplar in det

kan någon beskriva bra hur man gör?

Vad pratar du om? Har du bilproblem ska du väl gå till en bilmekaniker, jag tror inte att några ungar som spelar San Andreas online lär veta vad man ska göra.

Och neonljus??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Jag gjorde som Wigge14 sa, och nu funkar det tills det har laddat färdigt. då kommer det upp en ruta med internal error o en massa siffror..

Nån som vet vad jag ska göra nu?

Ursäkta att jag tar upp en gammal tråd, jag vet inte om du har löst ditt problem än.

Men om du inte har det; Det där felet beror ofta (men inte alltid) på att man inte har patchat GTA SA.

Sa-mp fungerar bara som det ska om man patchar ner till version 1.0. (länk, Sa-mp domänen är nere just nu, så det får bli den här)

Lycka till! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...