Jump to content

San Andreas=Dåligt spel


Sammy
 Share

Recommended Posts

Har tycker Inte Ni att Sannan suger?, alltså alla peds (människorna i spelet) är så himla korkade ...OKEJ ibland är de ganska kul mär dom gör en massa "weirda" aker som att hoppa ner från höga hus och slå poliser osv. MEN DETTA FÖRSTÖR HELA SPELGLÄDJEN JU, kolla på VCS - när man skjuter på en bil så kliver snubben ut och springer iväg - Okej lite korkat Men ändå ganska smart för då kanske dom hoppar i vattnet å då är de inte lika vanligt att man dödar dom (: . Ett till spel som oxå är lika dumt som SA är GTA III, vid tex broöppningen så kan man ju passa på och ta en bil ...jag slänger ut gubben Å vad gör Han/Hon då? Jo, hon hoppar i vattnet /:

Men jag tror nog att VC är ändå de mest förståndigaste spelet MEN jag vet inte hure är med IV eftersom att jag aldrig spelat de ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gta Sanandreas har sin charm, men som sagt. BTW inget av GTA spelen har varit kända för att vara realistiska, bara sjukt roliga. Te.x med den random NPC AI:n, helt plötsligt kan dom börja springa eller något annat galet. Allt detta är lite GTA i sig.

Inget är perfect. Men Gta Vice City har mitt hjärta och kommer alltid ha ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tycker Inte Ni att Sannan suger?, alltså alla peds (människorna i spelet) är så himla korkade ...OKEJ ibland är de ganska kul mär dom gör en massa "weirda" aker som att hoppa ner från höga hus och slå poliser osv. MEN DETTA FÖRSTÖR HELA SPELGLÄDJEN JU, kolla på VCS - när man skjuter på en bil så kliver snubben ut och springer iväg - Okej lite korkat Men ändå ganska smart för då kanske dom hoppar i vattnet å då är de inte lika vanligt att man dödar dom (: . Ett till spel som oxå är lika dumt som SA är GTA III, vid tex broöppningen så kan man ju passa på och ta en bil ...jag slänger ut gubben Å vad gör Han/Hon då? Jo, hon hoppar i vattnet /:

Men jag tror nog att VC är ändå de mest förståndigaste spelet MEN jag vet inte hure är med IV eftersom att jag aldrig spelat de :naughty:

Vid broöppningen ska du ju köra in i dom andra bilarna så dom åker ner i vattnet, det är mycket roligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...