GtaÄger Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 jag gorde ett uppdrag och såg typ en bmw men jag han inte ta den och hitta den inte igen ute på vägarna! men vet någon om man kan fuska fram den eller hitta den helst inga fusk! och det är på xbox 360 SAINTS ROW 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtaÄger Skrivet 31 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 ...jag såg den vid flyg platsen men jag snuten efter mig och det var en swat-vägsper.jag krocka med bmwn dom drog ut mig och blev min bil borta.hittar den inte längre och den hette nelson (bilen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 ...jag såg den vid flyg platsen men jag snuten efter mig och det var en swat-vägsper.jag krocka med bmwn dom drog ut mig och blev min bil borta.hittar den inte längre och den hette nelson (bilen) Har sett en oxå , bara 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtaÄger Skrivet 2 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 jag hadde bara sett den två gånger,men har den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 jag hadde bara sett den två gånger,men har den nu Jävlar i helvete vad grym gramatik du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blachaze_93 Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 jag gorde ett uppdrag och såg typ en bmw men jag han inte ta den och hitta den inte igen ute på vägarna! men vet någon om man kan fuska fram den eller hitta den helst inga fusk! och det är på xbox 360 SAINTS ROW 2! Men det är ju ingen BMW! Den heter ju Nelson, right? Den är inte ens svår att hitta, gänget kan ha den! Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts