Jump to content

Sparade spel prob


Oba
 Share

Recommended Posts

Lånade GTA IV av en polare i sommar och fastnade självklart för det så jag köpte det själv.. :o Problemet mitt nu är att min polares spel var köpt i sverige och att jag beställde mitt från kanada. Men när jag stoppade i skivan så började den installera det på nytt och jag började att spela om från början. Sen om jag via load-menyn i spelet försöker att ladda mina sparade spel så hittar den ingenting, men om jag kollar via sparade menyn på ps3an så är alla kvar...

Efter nån minuts googling så vad jag förstod så finns det två olika "save-games" att ladda ner, en för usa version och en för eu version (http://www.gamefaqs.com/console/ps3/save/933036.html) och efter 60 timmars spelande så känns det ju j*vligt tungt att börja om igen när man minns alla missions etc. och så vill jag ju ha kvar min egen statistik...

Så vet nån här hur/om det är möjligt att få konvertera mina sparade spel från eu till usa versionen?

Väldigt tacksam för svar!!

Edit: Självklart så har jag ju PS3.. :)

Redigerad av Oba
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...