Jump to content

Request: 100% Saved game?


Andy
 Share

Recommended Posts

Tjenare allesammans, har som sagt varit i Turkiet i några veckor nu och min syster har råkat deleta alla Saved games osv på PS3an..

Vore tacksam om någon kunde lägga ut ett schysst Saved game, helst 100% med samtliga saker.. d.v.s. alla kläder, secret clothes osv.. :)

Tacksam för alla svar!

Andy :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Hur ska jag göra för att lägga in det?

Jag har laddat hem till datorn, extraherat filen. Men sen när jag försöker kopiera över den så undrar datorn om jag vill kopiera över filen utan egenskaper. Där svarade jag ja. Sen när jag ska kopiera över den till PS3:an står det skadade data. Och det går inte att kopiera. Någon som vet vad jag ska göra? Tacksam för svar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har laddat hem till datorn, extraherat filen. Men sen när jag försöker kopiera över den så undrar datorn om jag vill kopiera över filen utan egenskaper. Där svarade jag ja. Sen när jag ska kopiera över den till PS3:an står det skadade data. Och det går inte att kopiera. Någon som vet vad jag ska göra? Tacksam för svar. :D

Gör du så här? (ps/ps2 behöver du inte bry dig om)

[youtube-old]zzcglYl6ndk&feature=relate[/youtube-old]

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör du så här? (ps/ps2 behöver du inte bry dig om)

[youtube-old]zzcglYl6ndk&feature=relate[/youtube-old]

Nej, jag går in på sparad speldata(ps3) och sen in på minneskortet jag har det på. Filen kommer bara upp som skadade data och det går inte att kopiera över till hårddisken.

Redigerad av maxx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...