Jump to content

gta laggar fast


 Share

Recommended Posts

tjena!

har ju börjat spela gta på min nya dator, den är bättre än min gamla och jag har spelat gta på den med lite lagg bara.

det är så att när jag spelar så flyter det på bra i ca. 20sek, och sen står det stilla i ca 20sek. och så håller det på hela tiden.

det låter som om hårddisken snurrar medans jag spelar, ett "sssss" ljud, sen när det laggar fast slutar det ljudet, sen börjar det "sssjjjssss" och så är det igång igen i ca. 20sek.

snälla hjälp mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tjena!

har ju börjat spela gta på min nya dator, den är bättre än min gamla och jag har spelat gta på den med lite lagg bara.

det är så att när jag spelar så flyter det på bra i ca. 20sek, och sen står det stilla i ca 20sek. och så håller det på hela tiden.

det låter som om hårddisken snurrar medans jag spelar, ett "sssss" ljud, sen när det laggar fast slutar det ljudet, sen börjar det "sssjjjssss" och så är det igång igen i ca. 20sek.

snälla hjälp mig!

Detta kan bero på flera olika anledningar...

1. Din hårddsik håller på att ge sig, spara det du vill ha och vänta och se...

2. Plockade du ihop datan själv eller köpte du den begagnat ny?? Då kanske det är en igendammad fläkt...

3. Installerade du den nya datan eller var den redan installerad? Om inte så kan det ha kommit in något skit på datan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...