Jump to content

Skins till Gubben


Addddde
 Share

Recommended Posts

Jag tror du måste använda dig av 1-3 program, åtmonstone "IMG Tool" som finns att ladda ner HÄR, sedan får du googla runt lite eller gå in på någon moddingsida.

Jag har själv problem med motorcykelskins och vet inte hur man gör, har rätt program (tror jag) men det finns inte så bra instruktioner..

Hoppas det hjälpte lite.

Eller kolla om du finner någonting här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29669

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror du måste använda dig av 1-3 program, åtmonstone "IMG Tool" som finns att ladda ner HÄR, sedan får du googla runt lite eller gå in på någon moddingsida.

Jag har själv problem med motorcykelskins och vet inte hur man gör, har rätt program (tror jag) men det finns inte så bra instruktioner..

Hoppas det hjälpte lite.

Eller kolla om du finner någonting här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29669

Jag vill ge dig ett tips. För att modda fordon så kan du använda Gta Garage Mod Manager. Ett otroligt lätt program. OBS, du borde veta först att .txd filer är texturer till fordon och .dff är modeller till fordon. Sedan behöver du dom speciella handlings raderna för det du ska modda.

1. Leta upp den bil du vill ha, höger klicka och göra backup

2. Höger klicka igen och välj Manual mod installer.

3. Nu fyller du i dom rader som ska ersättas.

Te.x fick du med en txd fil så letar du upp den i 'TXD Textures' samma för dff filerna i 'DFF model'.

4. Alla rader som du fick med (oftas i readme) ska du då kopiera in till rädd coloum i programmet.

OBS, alla fält behövs inte fyllas i.

Hoppas detta hjälper. Säg till om du har frågor.

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...