Jump to content

Kan någon lägga upp sin .set fil?


Rixxz
 Share

Recommended Posts

Mja. Tankade ner en save fil till det, men dum i huvudet som jag var överskrev jag .set filen ochså, vilket ledde till att jag fick mina grafik inställningar helt fula. (Allting på lägsta.) Och, jag kan inte ändra mina grafikinställningar heller, får upp nåt konstigt jävla felmeddelande. (Har samma problem med Vice city.)

Så.. Kan någon lägga upp sin .set fil där alla grafik inställningarna är inställda på högsta möjliga? (Upplösning 1200*1024 32 )

Draw distance till max etc. etc...

Skulle vara högst uppskattat. :doh:

Men! Ändra bara er grafik inställning, stäng spelet. Gå in i mina dokument, och hitta GTA3 user files. Kopiera alla filerna där och lägg upp dom till mig.

EDIT:

Nu börjar bli lite smått irriterad. Gjorde en liknande tråd fast för Vice City, tog 30 minuter så hade jag en .set .

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja. Tankade ner en save fil till det, men dum i huvudet som jag var överskrev jag .set filen ochså, vilket ledde till att jag fick mina grafik inställningar helt fula. (Allting på lägsta.) Och, jag kan inte ändra mina grafikinställningar heller, får upp nåt konstigt jävla felmeddelande. (Har samma problem med Vice city.)

Så.. Kan någon lägga upp sin .set fil där alla grafik inställningarna är inställda på högsta möjliga? (Upplösning 1200*1024 32 )

Draw distance till max etc. etc...

Skulle vara högst uppskattat. :doh:

Men! Ändra bara er grafik inställning, stäng spelet. Gå in i mina dokument, och hitta GTA3 user files. Kopiera alla filerna där och lägg upp dom till mig.

EDIT:

Nu börjar bli lite smått irriterad. Gjorde en liknande tråd fast för Vice City, tog 30 minuter så hade jag en .set .

Men lägg av! Hur svårt kan det vara? Gå in i GTA3:s huvudmeny, gå in på display settings, sätt upplösningen på 1200x1024 32 bit.

Kör ett nytt spel. Spara. Stäng av spelet. Gå in i mina dokument, GTA3 userfiles. kopiera GTA3.set klistra in den på skrivbordet, gör ett nytt inlägg i min tråd, välj bläddra. Hitta GTA3.set på skrivbordet. Klicka på "Upload" . Svårt, va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...