Jump to content

Favoritvapen


Hammarlind
 Share

Favoritvapen  

36 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Har kollat runt i forumet för att få reda på vilket vapen folket föredrar mest. Men jag hittade inget, jag som kanske är dålig på att leta eller ja, sökfunktionen som inte hittar. :mf_doof:

Så, till frågan, vilket är ditt favorit vapen? Alla har vi olika vapen till olika situationer. Men det vapen som alltid känns skönt att dra fram och döda den där bilisten som körde på dig så du förlorade liv precis när ju spenderat fem dollar på en "Frankfurter" för att du skulle göra det där svåra uppdraget så att du behöver så mycket liv du kan få.

Eller varför inte det vapnet som du använder för att döda ambulanspersonalen för att ta deras pengar när de "fixat upp" ditt liv.

Är det kanske din personlighet att dra fram Combat Shotgun och skjuta tio hagelsalvor i framrutan på en bil bara för att vara säker på att stackaren du skulle döda verkligen är död?

Kanske hivar du iväg en Molotov mot de två stackars poliserna som jagar dig för att du "råkade" stjäla en bil.

Vad vet jag? Så rösta och diskutera nu.

Mitt favorit "allround" vapen är Combat Pistol. Den har jag alltid framme när jag strosar fram på gatorna i LC. Med 1500 skott. :naughty:

sisådär

Och om tråden redan finns är det fritt fram för någon vänlig människa att ta bort den. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...