Jump to content

Fixa tillbaka Elisabeths kokain


kompis
 Share

Recommended Posts

Ni vet uppdraget när Elisabeth är arg på Little Jacob för att han fixat upp henne med några snubbar som har blåst henne på ganska mycket kokain, så man tar sig ner till det gamla sjukhuset på Manhattans östra sida för att fixa tillbaka det?

Hur gjorde ni?

Jag har kört två gånger nu. Första gången blev jag skjuten av bängen. Andra gången fixade jag vapen så jag var beväpnad upp till tänderna och en sån skyddsväst som ju gör mycket. Så efter jag fixat kokainet hade jag mycket liv kvar. Att komma över själva kokainet är ju ganska enkelt.

Men hur gör ni sen, för att komma från polisen? Finns ju en pay n spray på Manhattan fast den ligger ganska långt ifrån. Denna gången försökte jag ta mig ner i Easton Stations tunnelbanestation och fly den vägen, de brukar funka när man flyr från snuten. Fast när jag väl kom ner till tågen så stannar de inte?? Måste bero på att jag är för efterlyst och har tre stjärnor.

Ett annat alternativ vore att simma över till Brokes och fly den vägen. Fast polisen har en helikopter ute trots att det bara är två stjärnor direkt när man ska fly från gamla sjukhuset. Dessutom vill är jag rädd att kokainet ska bli blött och det blir "mission faild".

Hur fixade ni det här uppdraget? Berätta!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag dödade alla i gänget, sedan så sprang jag ut och sket i poliserna. Visst förlorade jag ungefär halva eller lite mer än halva livet då de sköt på mig, men jag lyckades springa iväg till bilen och åka iväg och att komma ifrån en trestjärnig efterlysning är inte alls så svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...