Jump to content

Grand Theft Auto: San Andreas (PROBLEM)


Recommended Posts

Hej! det är så här att jag har köpt Grand Theft Auto: San Andreas till PC! :wub:

och de gick bra att installera osv men i spelet så hoppade filmen över(KUNDE INTE SE MISSION FILMEN) , ni vet film innan uppdrag.

hela tiden jätte jobbigt, och så springer man snabbt och slår snabb allså tiden går fortare bara om man e inne

typ hus eller nått, vad e problemet?

jag använder inga cheat eller sånt :lol:

skulle va väldig glad om ni hjälpe mig! :):(

Redigerad av GTAgangster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! det är så här att jag har köpt Grand Theft Auto: San Andreas till PC! :lol:

och de gick bra att installera osv men i spelet så hoppade filmen över , ni vet film innan uppdrag.

hela tiden jätte jobbigt, och så springer man snabbt och slår snabb allså tiden går fortare bara om man e inne

typ hus eller nått, vad e problemet?

jag använder inga cheat eller sånt :wub:

skulle va väldig glad om ni hjälpe mig! :):(

In i display options och slå på "FRAME LIMITER"! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja du faktis så har jag testat ha de "ON" och "OFF" de hoppar över uppdragen iallfall, allså filmen :lol:

Läste inte hela tråden innan jag postade. :) Men om frame limitern löste det uppspeedade spelet så har jag gjort mitt, då jag inte har nån aning om varför du skippar missions introfilmer. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...