Jump to content

Easton Station


kompis
 Share

Recommended Posts

Easton Station är den största stationen i Liberty City, den knyter ihop alla linjer, Röda, Gröna, Gula och Blå. Bara att välja byte. Men det är BARA här man kan byta med samtliga linjer, håller ni inte med om det är dåligt? Borde inte det gå vid Frankfort High också vid norra Manhattan?

Fast Easton Station är snygg, absolut den snyggaste och fräschaste stationen i staden. Det är ju tillochmed den enda stationen som har en bra och snygg skyltning att det är tunnelbana där.

När jag spelat lite mer och kommer köra Xbox Live med kompisar så kommer nog Easton Station vara den naturliga samlingspunkten. Vilket tunnelbanetåg du än sätter dig på så leder den till Easton.

Men jag fattar inte, ska Easton Station vara spelets svar på Grand Central eller var den stora station i New York heter? För Grand Central ser väl inte ut så va? Det är ju en gammal klassisk byggnad som är minst 100 år?

Eller finns Grand Central någon annanstans i spelet? Jag har inte inspekterat Manhattan så jättenoga ännu.

Tråden har inte så jättetungt disskutionsämne, men jag minns när jag skrev mycket på GTASajten när GTA III kom, och ALLT analyserades och skapades trådar om. De är ju lite nördvarning att skapa såna här trådar, men de finns ju fler än jag som är GTA-nörd ut i fingertopparna.

Så jag vill gärna veta vad ni tycker om Easton Station, Liberty Citys svar på T-Centralen i Stockholm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har faktiskt bara åkt tunnelbanan två gånger. Borde egentligen använda den mer. Var ligger Easton Station?

Ligger under Get a Life building.

mycket ifrån nyc som inte finns med i spelet, till exempel grand central och madison square garden. men frihetsgudinnan håller ju inte heller i en starbuckskopp så :D
Easton Station = Grand Central

Tycker det e synd att man inte kan gå in i Easton Station, alltså själva byggnaden. Kunde gjort det till en knutpunkt i Algonquin. Nu blir det bara att man åker förbi den.

Så här ser den ut inuti...

NY_grand-central-station_wide_1016356_0.jpg

http://images.google.se/imgres?imgurl=http...l%3Dsv%26sa%3DG

Redigerad av Ice Cube
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Är Grand Central i riktiga New York även en tunnelbanecentral som typ T-Centralen eller då Easton Station i Liberty City?

Tror bara det går tåg där. Tunnelbana vid sidan om. Men Google har svaret. >_<

Edit: Hittade detta:

Directions to Grand Central

Grand Central is located in the heart of midtown Manhattan, on 42nd Street and Park Avenue.

Grand Central can be accessed by all forms of public transportation including:

Train - MTA Metro-North Railroad

Subway - 4, 5, 6, 7, and S lines

Bus - M1, M2, M3, M4, M5, M42, M98, M101, M102, M104, Q32

Verkar som det går tunnelbana där också då.

Redigerad av Ice Cube
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...