Jump to content

Hjälp med uppdraget (The master and the molotov)


gtaskater
 Share

Recommended Posts

Hej behöver hjälp med uppdraget (The master and the molotov) När jag jagar killen så kommer hur många vakter somhelst jag dör hur snabbt somhelst när alla vakter på mig. Några tips? :confused:

Inte mycket till tipps jag kan komma med. Men jag upptäckte att destu längre du stannar i salongen destu fler får du på dig. mitt råd: När han flyr, spring efter honom direkt (bry dig inte om de som är kvar såvidar de inte är i din väg) med en ShotGun i handen, skjut alla du stöter på och bry dig inte om de bakom dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte mycket till tipps jag kan komma med. Men jag upptäckte att destu längre du stannar i salongen destu fler får du på dig. mitt råd: När han flyr, spring efter honom direkt (bry dig inte om de som är kvar såvidar de inte är i din väg) med en ShotGun i handen, skjut alla du stöter på och bry dig inte om de bakom dig.

Så gjorde jag, jag sprang efter honom direkt efter att han stuckigt och det funkade hur bra som helst :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde i stort sett tvärtom. Dödade alla i min väg, inte så svårt, ta bara skydd här och där så kommer du sakta men säkert fram.

Samma som quoten, tog skydd på en gång och dödade dem en och en, var inte värst många heller, max 10 st.

Sen var det bara å gå vidare, för han "väntar" på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma som quoten, tog skydd på en gång och dödade dem en och en, var inte värst många heller, max 10 st.

Sen var det bara å gå vidare, för han "väntar" på dig.

Förresten tack för all hjälp klarade det går men jag är ny på gta forum hur tar man bort min topic?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...