Jump to content

Någon som kan förklara felet


Vice.
 Share

Recommended Posts

Hej!

Har läst i diverse trådar att det har pratats om ett fel som uppstår när man ger sig ut för att spela multiplayer.

Eftersom jag inte har internet på min PS3 har jag inte satt mig in i det, fram tills idag. (Ja Henkibojj ÄNTLIGEN, <_<)

Jag har nu skaffat en router som skall kopplas in ikväll.

Och frågan jag har är, är det säkert eller är risken överhängande att nått sk*ter sig?

För i så fall väntar jag hellre tills allt funkar för jag vill inte losa allt jag sparat osv.

Läste i någon tråd med att en uppgradering som skulle lösa detta problemet och andra buggar var släppt. Stämmer det?

Hur får man tag i den?

Så, om någon som kan förklara för mig hur det ligger till, hade jag blivit glad. =)

/Vajjs

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag låser tråden men svarar först. Fortsätt diskutera i den andra tråden.

Dina sparfiler eller din PS3s hälsa är inte alls i farozonen ifall spelet skulle hänga sig. Dessutom har en patch just släppts så det kommer inte vara nåt problem för dig. Så fort du är ansluten till PSN med din PS3 kommer du när du startar spelet få frågan om du vill uppdatera till senaste versionen. Svara "Ja", och den laddas ner + installeras på mindre än en minut. Sen startar spelet om och allt är frid och fröjd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...