Jump to content

Gothic 2


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Tänkte väl om det finns folk som spelar detta och kan dela med sig hur man klarar saker som man har fastnat på.

Själv så spelar ja detta och gillar detta verkligen en av de bästa RPG spelen eller vad man ska säga.

Jag har ett problem med ett av questen. Det är det där questet man får från Commander Garond i Valley of mines. Man får som uppgift att gå till tre gruvor och kolla hur mkt "Ore" de har gjort eller vad man ska säga. Jag har lyckats bara fått information från en av lägrerna. Det ena lägret vid det där stora tornet där man ser två lådor där är det bara ja har lyckats få information. Och vid ena lägret hittar man en av grupperna döda finns inge överlevnad kvar vid det lägret. Och sen sista där uppe vi bergen har ja också varit med lyckads inte fått någon information och när går tillbaks så säger Commander Garond att han vill fortförande ha information av de två andra lägrerna. Men hur får ja information av dom? För ena lägret är alla döda och det andra lägret går det inte prata med dom iaf inte med vakterna sen om ja går i grottan och pratar med en av dom säger "We all gonna die" Sen ena går att prata med men får inte information om "Ore". Hur gör ja för att få information från dom? Skulle behöva hjälp med detta. Hoppas ni fattar vad jag menar. För om jag måste ha information för att få en sak från Garond som ja kan ta till Lord Hagon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...