Jump to content

Taxihjälp!?


Vidio
 Share

Recommended Posts

Jag måste antagligen vara helt kass. Har förstått att man ska kuna ta Taxi i spelet, alltså åka med, med taxameter. Hur in i helskotta går detta till? Tycker jag försökt allt, men inte fasiken kommer jag in i någon Taxi (om jag inte stjäl den förstås...)

Tacksam för hjälp med denna något "triviala" fråga?

Mvh

Vidio

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du klickar (tror man måste hålla inne) L1 för Ps3 eller LB för X 360 när en taxi är innom synhåll. Har taxin då stannat så har jag för mig att du bara ska kunna trycka på Y. Jag har haft det lite svårt att få detta att funka. Jag har tryckt på Y (Trekant för Ps3, alltså gå in i bilen) när rutan står uppe i hörnet om att man kan gå in som passagerare men ändå bara fått det att funka en gång. Men det blir säkert lättare när man vänjer sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste antagligen vara helt kass. Har förstått att man ska kuna ta Taxi i spelet, alltså åka med, med taxameter. Hur in i helskotta går detta till? Tycker jag försökt allt, men inte fasiken kommer jag in i någon Taxi (om jag inte stjäl den förstås...)

Tacksam för hjälp med denna något "triviala" fråga?

Mvh

Vidio

Lite felpost.

Redigerad av Rebecca
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...