Jump to content

Väntan har varit lång


luddee
 Share

Recommended Posts

Nu vet jag inte hur GTAsajten förhåller sig till blogliknande trådar. Låt oss säga att detta är en sorts hyllning till den glädjen många av oss känner just nu :).

Hur kommer det säg att 90 dagar känns kortare än sju? Och två dagar kortare än en vecka. Och hurfan kan två timmar vara mer påfrestande än två dagar? Kan någon berätta det för mig. Väntan har varit lång som vi många vet, och en försening på flera månader. För mig gör det inte mycket, då mitt PS3 införskaffades dagarna efter jul. Nu kan jag spela det samtidigt som alla andra och dela med mig av mina första tillfällen i spelet, tillsammans med alla andra.

Spelet kom imorse med postbilen, tyvärr precis när jag satt mig på cykeln påväg till skolan. Jag vände om, tog spelet i handen och la det på matsalsbordet i sin allra säkerhet. Ingen ska ta mitt GTA IV! Skoldagen kändes så förbaskat lång, och suget att sitta med spelet var rejält. Och så är det alltid med GTA releaserna. Suget. Det kommer och går, kommer och går. Och såklart vill man att suget ska vara så stort som möjligt när man stoppar in skivan i konsolen/datorn.

När GTA San Andreas släpptes kände jag inte det suget som jag gör nu. Jag hade förvisso haft det, men tappade det några dagar innan det släpptes. Så hur hade jag suget uppe för detta spel då? Var ju likadant här, det kom och gick. Som ni alla vet så kom tyvärr spelet ut på internet redan förra veckan. Men det kanske gynnade mig. Genom att tjuvskika lite gameplay höll jag suget uppe. Vissa kanske ville spara det tills de spelade spelet själva. Så var det inte för mig.

Medan jag skriver det här så kollar jag på introt. Innan var spelet tvunget att lägga in data till mitt PS3. Tog lite tid så jag passade på att skriva lite om min glädje. Var ju lika bra det? Så nu passar vi på att dela glädjen, allihopa. Men men, nu går Niko av båten. Nu kramar han Roman. Nu börjar spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns redan trådar där folk berättar om sin väntan till spelet och det finns redan trådar om hur det känns att ha spelet i sin hand. Det finns till och med en tråd för dem som är tvugna att vänta bara liiite till. GTAsajten förhåller sig negativt till den här tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...