Jump to content

GTA IV slut i hela Sverige?


Soliman
 Share

Recommended Posts

Dum som jag är har jag aldrig förbokat GTA IV här i Norrköping, varför vet jag inte. Men nu är det så att jag ringde till Game och dem sade att alla exemplar var slut och man skulle få vänta minst 1 månad (om man har tur) tills man kan köpa igen. Och dem sa att detta gällde hela Sverige!

Om ni skulle veta någon hemsida man kan boka ifrån tex där det inte är SLUT så skulle jag vara tacksam om ni skrev det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Webhallen bland annat har Xbox360 versionen kvar, av GTA IV. PS3 sidan är fullbokad.

Du kanske inte vill köpa från nätet?

Jodå spelar ingen roll vart jag köper, men synd att det var just Xbox 360 exemplar som fanns kvar då jag personligen ska köpa ett PS3.

Elgiganten har erbjudande... GTA IV för 400kr på releasedagen.

Ska man då boka eller köpa på plats?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppenbarligen har återförsäljarna nyligen fått någon form av info/besked om hur många ex dem kan förvänta sig att få hem till releasen alternativt så har dem redan fått sina leverenser i lager och kunnat stämma av mot kundstocken. I annat fall skulle dem inte slutat ta emot förhandsbokningar med löfte om leverans till den 29:e.

Borde vara självklart att man bokade ett ex för länge sedan om man är pragmatiskt lagd, inget illa till er klantska**ar som inte insåg det för länge sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom kanske skrev så för att du inte skulle kolla runt på alla andra sidor, och sedan en månad senare (eller tidigare) köpa spelet på Game.

Jag menar att dom inte vill förlora en kund.

Ne de sant, dom vill behålla mig som kund möjligen :o

Ja det är fullbokat hos game o hela sverige, du kan köpa/beställa från annan butik. Tror jag beställde mitt på cdon.com :P kmr inte ihåg men jag kmr få det på tisdag iaf :P

Jag får väl spana in cdon.com då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...