Jump to content

[WIP|SA|SCR] 1965 Volvo Amazon 122S


Flinta
 Share

Recommended Posts

Hallå Gtasajten, det var ett tag sedan jag var inne här, har varit aktiv på andra sidor, men nu är jag här för att visa vad jag håller på med :naughty:

Jag håller på att rita en Volvo Amazon 122S i Zmodeler2, och detta är vad jag har att komma med efter 4 timmars arbete :unsure:

7e1l1bwfq8qq.png

1345 polys ;)

Just det.. är det nån som har en Amazon hemma skulle jag mycket gärna uppskatta om jag kunde få några bilder för att underlätta mitt arbete när jag bl.a uv-mappar den och så jag kan göra så många detaljer så möjligt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Hallå Gtasajten, det var ett tag sedan jag var inne här, har varit aktiv på andra sidor, men nu är jag här för att visa vad jag håller på med :unsure:

Jag håller på att rita en Volvo Amazon 122S i Zmodeler2, och detta är vad jag har att komma med efter 4 timmars arbete :wub:

7e1l1bwfq8qq.png

1345 polys B)

Just det.. är det nån som har en Amazon hemma skulle jag mycket gärna uppskatta om jag kunde få några bilder för att underlätta mitt arbete när jag bl.a uv-mappar den och så jag kan göra så många detaljer så möjligt. :)

Tycker det ser Mycket bra ut ;) själv är jag en nolla på mods :w000t: men jag undrar om du kan göra så man kan bygga om Amazonen i Loco low chop eller i någon annan chop? tycker det vore kul om man kunde ändra lite själv :D T.e.x fenderskurts,taksänkning,fälgar däck,hydralik,grill.En bild på en polares volvo.JONAS

VolvoKustom010_1014265_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Här har ni lite uppdateringar under huven och fälgen :wub: inte rätt motor i... men den passar där och även i verkligheten :w000t: fått reference från garaget.org :D

4c42e86995316_1014398_0.gif 4bed026995318_1014398_1.gif 09b6c46995319_1014398_2.gif

Tycks?!?

EDIT:

Har tänkt göra lite styling grejer till amazonen sen ja. :unsure: hittar lite coola grejer på nätet :)

Redigerad av Flinta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har ni lite uppdateringar under huven och fälgen :innocent: inte rätt motor i... men den passar där och även i verkligheten :naughty: fått reference från garaget.org :innocent:

4c42e86995316_1014398_0.gif 4bed026995318_1014398_1.gif 09b6c46995319_1014398_2.gif

Tycks?!?

EDIT:

Har tänkt göra lite styling grejer till amazonen sen ja. :) hittar lite coola grejer på nätet :innocent:

Fan så trevligt! Forstsätt så!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...