Jump to content

Hur gör man '' Donut '' med bilen ( PC )


 Share

Recommended Posts

Tjenare... jag köpte GTA SA Häromdagen och jag har kommit till bil uppdragen '' S '' och nu vill jag veta hur man gör '' DONUT '' Alltså slirar omkring...

Jag vet att man ska trycka på W sen S Sen D/A men det piper då.. som t.ex. när du trycker in för många knappar... vet inte riktigt om man kan stänga av d eller om man kan gör det på något annat sätt.. Snälla hjälp mig :ermm:

Ha det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare... jag köpte GTA SA Häromdagen och jag har kommit till bil uppdragen '' S '' och nu vill jag veta hur man gör '' DONUT '' Alltså slirar omkring...

Jag vet att man ska trycka på W sen S Sen D/A men det piper då.. som t.ex. när du trycker in för många knappar... vet inte riktigt om man kan stänga av d eller om man kan gör det på något annat sätt.. Snälla hjälp mig :ermm:

Ha det!

Testa Höger pilen eller om de va vänster Pilen <--- ---> så går de nog :D:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testa Höger pilen eller om de va vänster Pilen <--- ---> så går de nog :ermm::D

Det gick faktiskt, Tack som fan... Men bara när jag gör W S Sen Höger pilen men när jag gör W S Vänster så går det inte ^^, vet du hur man gör det också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Donuts? Ska man inte vänta tills de köper muffins?

Själv väntade jag tills han gick och köpte munkar.

Det gick faktiskt, Tack som fan... Men bara när jag gör W S Sen Höger pilen men när jag gör W S Vänster så går det inte ^^, vet du hur man gör det också?

Det är exakt så för mig med, tror det har med tangentbordet att göra..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...