Jump to content

Screen Recorder ?


 Share

Recommended Posts

Vilket program ska jag använda för att spela in det som händer när jag spelar Sa-Mp?

Jag tror jag testat 7 olika program och dom som fungerar laggar bara...Jojo skyll på min data du:P men jag tycker min data borde duga den har ju fakiskt 3gb ram 512mb grafikkort och AMD Athlon 64 X2 5000+ dubbelkärnig .............För något program borde fungera men vilket?

Jag har dragit ner grafiken på spelet också men det hjälper inte helt.....(ska göra några filmer och lägga upp på youtube) Så det behöver ju inte vara hd kvalite <_<...

Så kan du ett bra program så jag kan spela in utan det laggar ? <_< mvh. summer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man höra vilka 7 program det är?

Hehe, jag vet inte om det var exakt 7 men här är några....... 3 ZD Soft Recorder...TechSmith Camtasia Studio 5.0.2....InfallSoft EZ Screen Recorder v2.1 ...Bulents.Screen.Recorder.....My Screen Recorder Pro v2.48.....SnagIt 8.2.2...Fraps 2.9.4 Build 7037...HyperCam.v2.11.00....Turbodemo Enterprise 7.5.....GameCam.v1.2.0.16....

Dom har jag testat !

Fraps är det i särklass bästa, har du testat det?

Ska förska mixtra med det lite mer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe....jag vet inte riktigt om det var exakt 7 st men här är dom :

3 ZD Soft Recorder..................TechSmith Camtasia Studio 5.0.2.................InfallSoft EZ Screen Recorder v2.1............Bulents.Screen.Recorder

My Screen Recorder Pro .............SnagIt........ FRAPS 2.9.4 ...........HyperCam.................Turbodemo Enterprise 7.5......................GameCam

Det blev tillomed 10st.....

Nog det bästa resultatet blev fraps men jag är inte riktigt nöjd med det....men jag antar att det är att ändra inställningar bara........!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...