Jump to content

Saknad fil i Windows\installer?


MiRRe
 Share

Recommended Posts

Hejsan, skulle installera ett spel på datorn, the movies stunts and effects, gjorde en tråd om hjälp innan fast nu är det ett nytt problem. Det står såhär när jag ska installera det efter att den "laddat" en bit. Någon som vet vad som har hänt?

Tacksam för svar!

post-5106-1206190341_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte själv, har alldrig behövt avinstallera det.

Har du kollat i "lägg till/ta bort program"?

Hittade bara det jag hade installerat nyss, tog bort det, startade om och körde om från början, tyckte det såg lovande ut, startade om, testade installera spelet, same shit again =/

Alltid något som ska klydda känns det som :/ Och det verkar inte finnas någon lösning heller :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade bara det jag hade installerat nyss, tog bort det, startade om och körde om från början, tyckte det såg lovande ut, startade om, testade installera spelet, same shit again =/

Alltid något som ska klydda känns det som :/ Och det verkar inte finnas någon lösning heller :D

Hmm... du kan ju alltid kolla efter windows installer i registret (regedit), och pröva rensa. :)

Annars vet jag inte, tyvär. :(

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... du kan ju alltid kolla efter windows installer i registret (regedit), och pröva rensa. :)

Annars vet jag inte, tyvär. :(

Verkar inte som det hjälper heller =( Antar att det får va om ingen annan vet något som kan lösa problemet.

Tackar för hjälpen iaf :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Formatera?

Ja jag vet, det är något jag vill, men detta är inte min egen dator så det finns folk som sätter emot det :D Men jag får vänta tills vi fått tummen ur röven och formaterat den :) Spelar på min laptop så länge, dock inte lika snabb prestanda som denna men what the heck.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
NEJ!

Det är ju nåt fuffens med registret, prövat att söka på 2057.mst?

Jo det är sant, får prova söka efter det och se om det ger resultat, har nästan gett upp hoppet innan en formatering på denna datorn :)

Redigerad av MiRRe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...