Jump to content

Behöver hjälp


Mawe
 Share

Recommended Posts

Jag fick repor i skivan (cd 2) så de gick inte köra gta3 mer så jag lyckades skicka över alla utom fyra ljudfiler till hårddisken, ska bränna en ny sen... vet någon var jag kan få tag på:

a3_ss - 1761 kb

a4_b - 13 kb

a4_c - 14 kb

a4_pdr - 1361 kb

om nån skulle kunna lägga upp dem på en server skulle de va shysst...

*hmm.... längtar efter Vice City* ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men då kan ju du köpa en ny till han för du verkar ju ha så mycket pengar för du säger att alla ska köpa orginal hela tiden , jag har inte ett enda orginal gta men du kan köpa det åt mig för det e ju bara att köpa nytt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Öhh? :D

Haha... ^_^

Jag säger inte att man ska köpa nytt hela tiden, men det är så att man inte får prata om olagligheter på detta forum, vi är ju i webringen eller va de nu heter. Hultan sa att man kan bli bannad direkt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är inte olagligt. Man har rätt till en säkerhetskopia.

Jo, det är olagligt... Man får inte kopiera program och spel. Även om man bara ska använda dom för privat bruk (musik får man ju kopiera "för privat bruk" vilket i praktiken innebär att man får kopiera en skiva och ge till sin familj och närmsta vänner).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur vet man att Mawe har köpt det då?

Han kan ju lika gärna laddat hem någon gta3-pack från internet men så fattas några filer.. :D

Om du kan bevisa att du köpt det så skulle det va bra.. annars får du ingen hjälp från mig ialfall =P

.. jag är ingen radikal copywright-nisse.. men när det gäller såna här spel tycker jag man skall köpa det, om det skulle handla om ett skitspel däremot som inte är värt pengarna så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det är olagligt... Man får inte kopiera program och spel. Även om man bara ska använda dom för privat bruk (musik får man ju kopiera "för privat bruk" vilket i praktiken innebär att man får kopiera en skiva och ge till sin familj och närmsta vänner).

Jo om det blir fel på programet så ska man få ha en extra kopia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...