Jump to content

"Senaste posten"-bugg?


RavenE
 Share

Recommended Posts

Okej, känner att jag måste skriva nu.

Någonting som jag stört mig på väldigt mycket den senaste tiden, är att om man är i "Allmänt"-delen, och klickar på den senaste tråden (man ska då komma till det senaste inlägget), så kommer man oftast till ett inlägg några sidor bak. Jag kommer till exempel alltid till det här inlägget om jag klickar på skoltråden.

Är det bara för mig, eller lider alla av denna bugg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, känner att jag måste skriva nu.

Någonting som jag stört mig på väldigt mycket den senaste tiden, är att om man är i "Allmänt"-delen, och klickar på den senaste tråden (man ska då komma till det senaste inlägget), så kommer man oftast till ett inlägg några sidor bak. Jag kommer till exempel alltid till det här inlägget om jag klickar på skoltråden.

Är det bara för mig, eller lider alla av denna bugg?

Som du kanske har läst så har många problem med varddagssnack.

Jag minns även att Hultan nämnde något om det, det var någon uppdatering som han inte fick eller vad det var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, är det inte det du pratar om? :)

Nej. Menar senaste posten i den tråden.

Tar detta som ett exempel. Klickade jag på humortråden här, så hamnade jag på ett inlägg som skrev den 13 januari.

post-6660-1203029233_thumb.png

Klickar jag på humortråden ifrån den här "menyn", så ska jag komma till det senaste inlägget i den tråden. Right?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Menar senaste posten i den tråden.

Tar detta som ett exempel. Klickade jag på humortråden här, så hamnade jag på ett inlägg som skrev den 13 januari.

post-6660-1203029233_thumb.png

Klickar jag på humortråden ifrån den här "menyn", så ska jag komma till det senaste inlägget i den tråden. Right?

Jaha, uhm. Har aldrig testat det där, ser aldrig "Allmänt"-delen på det sättet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...