Jump to content

Ang Scaleoview c17-3


Xazzi
 Share

Recommended Posts

Hej. Fick idag en plattskärm från morsans gamla dator. Scaleoview c17-3 är modellen(Tillverkare: Fujitsu Siemens) ~ dock märkte jag också att de har högtalare. Men har ingen aning om hur jag ska få igång dem. Någon som har tips? Kollat igenom inställningar men där står det inget om några högtalare till datorn utan bara mitt headset. Någon som kan hjälpa mig? Drivrutiner är en sak också, laddade ner ett pack idag från deras hemsida men fick bara "Adjustment Programm" som är för att anpassa skärmen.. Någon som kan hjälpa mig? :lol::wub:^_^

Btw. Här är skärmen i helhet : http://www.ciao.co.uk/Fujitsu_Siemens_SCAL..._C17_3__5744990

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev jävligt osäker nu. Finns 2 "Tomma" hål på baksidan, DVI-d och LINE-IN..Någon som har något med ljudet att göra? Jobbigt om morsan slarvat bort en kabel! :/

-> Måste dra sova, jobbig dag imorn. Men om det nu är så att det fattas en kabel, lust hjälpa mig hitta en som passar till skärmen, alltså en Line-in kabel eller en Dvi-d kabel från någon nätbutik eller Teknikmagasinet/expert? : ) Vore shysst, natti natti :lol:

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...