Jump to content

Svensk Polisbil (Ford) Exclusive


GTAsa-tattoos
 Share

Recommended Posts

Tjenare.

Tänkte lägga upp några bilder på GTASa-Tattoos nya polisbil till GTA Sa.

OBS. att det bara är ny txd och bilen är skapad av någon annan person. Vi håller även på med en nya ambulans.

Såg lite tidigare idag att det fanns en snarlik ambulansbil som vi håller på med. Men vi ska försöka göra den här lite nyare :P

Som ni kanske ser så är det en Ford, och finns alltså inte vad jag vet inom den svenska polisen? Men jag tänkte: varför måste

man gör en "svensk" polisbil, med svensk form. Så jag slog till på en Ford. Och den vart rätt bra om jag får säga det själv ^^.

Finns lite små txd buggar som jag ska fixa till innan jag laddar upp den på våran sida.

Se mer om våra skins och mods på: www.gta-minisweden.2u.se

Lite nya bilder

Hoppas att ni gillar den. Den kommer att vara med i vårat "GTA Mini Sweden" mod. Som vi håller på med. Det är inget större mod eller så, bara en massa byggnader och fordon som får nya texturer o.s.v. Ni hittar mer om det moddet på våran sida.

Vi är nu klara med vår ambulans till moddet. Och den kommer såklart att vara med i vårat modd. Vi har även gjort några affärer. Plus att vi har gjort en taxi bil. Taxi stockholm, Bilder på den också:

Taxi:

Små affärs mod

Kommentera gärna.

Redigerad av GTAsa-tattoos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...