Jump to content

Street Legal Racing Redline


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Tjena. Ja har precis börjat lirat detta ja har köpt en bil med nitro system. Men frågan är vad ska ja köpa för saker för att få att man får turbo. Och när ja trycker ner knappen för nos så händer det inge. Ja har denna bil Shimutshiu focer rc 200.

Vad är det för motor på den?? har för mig att det går bara att ha Turbo på en rak 4 cyl... Och prova ändra Nitro knappen :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena. Ja har precis börjat lirat detta ja har köpt en bil med nitro system. Men frågan är vad ska ja köpa för saker för att få att man får turbo. Och när ja trycker ner knappen för nos så händer det inge. Ja har denna bil Shimutshiu focer rc 200.

Du måste ställa in så att du drar in mer NOS i motorn, duvet nos foggern? Tryck på den med den där inställningsverktyget, sen dra upp mätaren :w000t: Men inte för mkt, då dränker du motorn i N2O, och den tar slut skiitfort :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För NOS behövs följande.

-Avlopp

-Lustgassystem

-Lustgastub/flaska

Turbo:

-Turbo, som man finner under Performance.

Edit: Justja, du har inte 2.3.0LE :w000t:

Förövrigt älskar jag det här spelet, och spelar det fortfarande, det här spelet + några mods bl.a. 2.3.0LE

och Devils V8or, V6or. och några bilar = Det bästa bilspelet jag spelat, inte när det gäller Racing då,

istället Inställningar skruvning och drifting :w000t:

post-9958-1195588372_thumb.jpg post-9958-1195588402_thumb.jpg

Det ni ser är en BMW M3 GTR, med en turboladdad V6a. Topphastighet 540.7 km/h (fick göra några färre inställningar som drog ner på accelerationen men är annars ganska nöjd med 0-100 på 2.7 sek)

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja kör med 2.3.0LE Nos systemet det går väl till alla motorer eller? Vad ska det stå på engelska för att köpa NOS och Turbo systemet. Min engelska är inte jätte bra

JA nos går till alla motorer. Du behöver bara nostankarna, sen måste du ha foggern, se ut ungefär som en bränslespridare=) koppla in dom, sen ställer du in foggern, som jag sa i ett tidigare inlägg :rolleyes:

Törbo: Köp en passade turbo, sen ett förgreningsrör? Vene om det heter dt, men röret som går mellan turbon och cylindern, typ (w00t)

Redigerad av SAvenom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Redigt skojjigt spel det här. kör detj ag med :confused: har en schimitsibu med V12 på nästan 4000 hästar (jo, fyra tusen!) bakhjulen varje tävling :(

bilder får ni sen :lol:

EDIT: krachade schimitsibun så det inte blev något kvar av den. tusan. men byggde något redigt powerful, men jävligt fult. KLAGA INTE PÅ HUR MOTORN SITTER! något blev fel när jag editerade spelets filer :teehee:

post-1041-1195677189_thumb.jpg

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Redigt skojjigt spel det här. kör detj ag med :lol: har en schimitsibu med V12 på nästan 4000 hästar (jo, fyra tusen!) bakhjulen varje tävling :(

bilder får ni sen :D

EDIT: krachade schimitsibun så det inte blev något kvar av den. tusan. men byggde något redigt powerful, men jävligt fult. KLAGA INTE PÅ HUR MOTORN SITTER! något blev fel när jag editerade spelets filer :D

Haha :teehee: Iaf bättre än dom gånger man lyckas få växellådan att sticka ut vid ett av framhjulen :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dräparen gäckar snutarna i Valo City :( aldrig åkt fast än med den, men sen prejar jag och kör på allt som finns i vägen för mig och gasar tills motorn rasar :confused:

EDIT: niva fälgarna/däcken ger den det råa stuket och fan så hög den blir och får bättre grepp än att köra på klister ^^

post-1041-1195746915_thumb.jpg

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör du fortfarande BMWn eller har du en roligare bil nu?^^
Har prövat lite allt möjligt, men den här kommer ni att gilla.Säg aldrig till någon att kasta i en V8:a :teehee:post-9958-1195748452_thumb.jpgBil: Toyota CorollaMotor: V8, 1236 hpTopphastighet: Omöjlig att mäta upp.

Nissan Skyline GTR :confused: Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

O'Brians Mitsubishe Eclipse i The Fast And The Furious :) EDIT: kaka till mig!
YaaY :w000t: *ge kaka*
Dräparen gäckar snutarna i Valo City :D aldrig åkt fast än med den, men sen prejar jag och kör på allt som finns i vägen för mig och gasar tills motorn rasar :naughty: EDIT: niva fälgarna/däcken ger den det råa stuket och fan så hög den blir och får bättre grepp än att köra på klister ^^
Het bil :mellow: hade en sån jag med, men med min V12 så åkte den bara upp på bakhjulen hela tiden, och välte om man svängde :mellow:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...