Jump to content

Doe Deer hunt


R8N
 Share

Recommended Posts

Ursäkta att den hamnar här men vet inte vart den ska ligga annars för här postar alla sina filmer så tänkte lägga den här också, hoppas det går bra :)

Jo eftersom jag själv håller på med Jakt så har jag även skaffat mig själv ett spel som heter "Deer Hunter the 2005 season." B)

IRL så är det Älg och rådjur som gäller men spelet har inga älgar ( :lol::lol::cry: ) så det fick bli rådjur istället. ;)

Ja, vad kan man mer säga? ^_^

Den är gjord under 3 timmar provade mig på en ny teknik att smyga mig på djuret med hagel vilket funkade utmärkt! :wub:

Men har även med lite vanliga "sniper" skott :);P

Titta och tyck till! :D

PS: Tycker ni om den så kan jag göra fler filmer, finns massor med olika typer av djur att jaga! :wub:

FileFront - LÄNK (REKOMENDERAS)

Youtube - LÄNK

EDIT: Tog mig en titt på youtube på min film och ser att kvalitén är knapt acceptabel. TA FILEFRONT OCH LADDA NER GOTT FOLK!

Plus att jag ser att rubriken sket sig ;):)

Redigerad av R8N
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack, I guess :)

BTW har en film på G när jag jagar Whitetails (vitsans hjort) . Heavy stuffs. :lol:

Gör nog klart den denna veckan får se jobbar ju nu på ett boende för äldre (omvårdnads programet uppgift). :)

Jobbar på heltid och gör det gamla vanliga tar hand om dementa , torkar lite bajs osv :cry: får inte betalt :wub:

Ska jag vara ärlig har jag inte torkat bajs men har vart med när dom gör det och säger bra fyfan. ;P

Ska försöka slingra mig att slippa göra det alltså, 5 veckor kvar att komma på kreativa ursäkter på! :wub:

EDIT:

Börjar klockan 06:45 imorgon måste nog lägga mig snart :lol:

Jobbar även söndag ^_^

Trevlig helg alla andra!

Redigerad av R8N
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...