Jump to content

Behöver hjälp/tips


 Share

Recommended Posts

Man ska typ göra en så kallad "barrel roll" (tror jag det heter) och landa så att bilen inte får nån skada. Eller jag vet inte om det är det sista dock.

Det är inte sista. Släppa på gasen i luften gör ingenting. Det är jättesvårt, men prova massa gånger så till slut ska du ha turen att klara det. Försök inte åka för mycket på sidan på rampen, utan ha lite mellanrum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åk bara på vägen förbi ditt garage så rakt fram du kan, detta är enkelt då det är en bred raksträcka samt att man kan köra på spårvagnens spår. När raksträckan är slut så är det bara samma väg tillbaka. Eller att du fortsätter ner för backen där du tagit den där grejen och svänger höger så åker du den andra vägen längs vattnet tillbaka. Den är enkel till en början men blir lite svårare framåt slutet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Åk bara på vägen förbi ditt garage så rakt fram du kan, detta är enkelt då det är en bred raksträcka samt att man kan köra på spårvagnens spår. När raksträckan är slut så är det bara samma väg tillbaka. Eller att du fortsätter ner för backen där du tagit den där grejen och svänger höger så åker du den andra vägen längs vattnet tillbaka. Den är enkel till en början men blir lite svårare framåt slutet.

Om det är sista bilskoleuppdraget i SF så ska man köra ett race utan att stanna, man ska köra hela tiden. Jag fick göra det 5 gånger för att klarad det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åk bara på vägen förbi ditt garage så rakt fram du kan, detta är enkelt då det är en bred raksträcka samt att man kan köra på spårvagnens spår. När raksträckan är slut så är det bara samma väg tillbaka. Eller att du fortsätter ner för backen där du tagit den där grejen och svänger höger så åker du den andra vägen längs vattnet tillbaka. Den är enkel till en början men blir lite svårare framåt slutet.

Om det är sista bilskoleuppdraget i SF så ska man köra ett race utan att stanna, man ska köra hela tiden. Jag fick göra det 5 gånger för att klarad det.

Men han sa ju att han skulle göra en "barrel roll", alltså inte sita uppdraget

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...